Székhelyszolgáltatás esetén az iratok átvételének fontossága

székhelyszolgáltatás BudapestLegtöbb esetben a levelek, csomagok ajánlott vagy tértivevényesen kerülnek feladásra cégének székhelyére. Az ajánlott, illetve a tértivevényes levelek, amennyiben nem kerülnek átvételre, visszaküldésre kerülnek a feladóhoz. Bármely ilyen levél okozhat kellemetlenséget Önnek, azáltal, hogy a feladóhoz visszapostázzák nem átvétel miatt! Mind közül a legkellemetlenebb és biztosan következményekkel járó az, amikor cégének a NAV küld levelet és az a levél nem átvétel miatt visszakerül a NAV-hoz. Ebben az esetben a NAV munkatársai megkérdőjelezik cége székhelyének valódiságát, és kiküldi a székhelyre az alkalmazottjait, akik ellenőrzést végeznek. A NAV alkalmazottjai a helyszínen ellenőrzést végezve ellenőrzik a cégtáblát, amelynek hiánya pénzbírság és adószám felfüggesztés. Akkor is, ha mindent rendben találnak a helyszíni ellenőrzés alkalmával nem érdemes cégünkre hívni a NAV figyelmét! A cég székhelye többek között ezt a feladatot köteles ellátni, így nagyon figyeljünk oda a székhelyszolgáltatás választásnál. Hívja a topcegalapitas.com oldalon található telefonszámot!

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!